کتاب شهید روز هشتم

کتاب شهید روز هشتم

 

بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت شهید محمد کچویی، کتاب “شهید روز هشتم” با موضوع بررسی ابعاد زندگی شهید محمد کچویی به همت سیدمهدی دزفولی در ۴۰۰ صفحه و  هشت فصل، طی چهار سال تدوین و گردآوری شده و در بهمن‌ماه امسال توسط انتشارات صفحه سفید به چاپ رسیده است  و در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۵ در موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران/ خانه کتاب رونمایی خواهد شد.

محمد کچویی از مبارزان مشهور پیش از انقلاب و اولین رئیس زندان اوین پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که در هشتم تیرماه ۱۳۶۰ و در محوطه زندان اوین در عملیاتی انتحاری به شهادت رسید.

همچنین در این کتاب به مقتضای بازخوانی پروند شهادت محمد کچویی، بازخوانی از پرونده‌های سیدمحمد رضا سعادتی (نفر دوم سازمان مجاهدین خلق در سال ۱۳۵۸ و اولین پرونده جاسوسی پس از انقلاب) و پرونده تیمسار معدوم احمد مقربی و جاسوسان کا.گ.ب در ایران نیز صورت گرفته است.

در مراسم رونمایی از کتاب “شهید روز هشتم”، خانواده این شهید و برخی از دوستان دوران مبارزات وی همچون: جواد منصوری، عزت مطهری، اسدالله بادامچیان و … حضور دارند و خاطرات خود را درباره این شهید دوران انقلاب بیان می‌کنند. قرار است دراین مراسم از سایت این شهید نیز رونمایی شود.

مراسم رونمایی کتاب “شهید روز هشتم” در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران واقع در خیابان انقلاب، بین فلسطین و صبای جنوبی، پلاک ۱۰۸۰، سالن اجتماعات طبقه منفی ۲ برگزار می‌شود.

علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند به کتاب فروشی های معتبر و یا به سایت انتشارات صفحه سفید مراجعه نمایند(+) و یا با شماره تلفن های ۸۶۰۷۰۳۴۵ و ۸۶۰۷۰۰۲۹ تماس حاصل نمایند.